زمان جاري : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 4:22 بعد از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم



قوانین انجمن
به نام خدا

با تشکر از این که این سایت را جهت مشاهده و فعالیت انتخاب کرده اید.
به لحاظ حفظ قانون سایت و مشخص كردن اهداف و همچنين راحتی کاربران اين قوانين را وضع كرده ايم که کاربران می بایست طبق آن عمل کنند . در غیر این صورت مسئولین سایت این حق را دارند که موضوعات ، مقالات ، اخبار و تمامی توضیحات و در برخی مواقع اكانت آن کاربر را از سایت حذف نمایند. این قوانین به صورت کامل در زیر شرح داده شده است :

قانون شماره 1) سایت cristiano92.rozblog.com به عنوان بزرگترین سایت کانون هوداران کرستیانو رونالدو در ایران، اگرچه یک سایت کاملا تخصصی در زمینه ورزش فوتبال است، اما در عین حال یک سایت رسمی کشور جمهوری اسلامی ایران بوده و بالطبع مشمول کلیه قوانین و رسوم ملی و اعتقادی این کشور می باشد. لذا طرح هرگونه مطالب و نظرات توهین آمیز به مبانی قانونی و یا اعتقادی، چه به طور مستقیم و یا غیر مستقیم و کنایه آمیز، و همچنین قرار دادن عکس ها و یا لینک های نامناسب در انجمن، هیچ گونه جای بخشش و گذشتی را باقی نخواهد گذاشت.
تبصره 1: همچنین هرگونه بحث و جدل در زمینه های سیاسی و اعتقادی ممنوع می باشد .

قانون شماره 2 ) تمامی کاربران می بایست در هنگام ثبت نام در انجمنهای گفتگوی این سایت، از کلمات مناسب جهت استفاده در نام کاربری خود استفاده نمایند. در صورت مشاهده کلمات رکیک و نامناسب، اشتراک آن كاربر در اولین فرصت حذف و دسترسی وی به انجمن ها قطع خواهد شد.

قانون شماره 3 ) کاربران سایت می بایست در هنگام ارسال پیغام در انجمن ها از کلمات مناسب استفاده نمایند. در صورت مشاهده کلمات رکیک و نامناسب ، اشتراک آن كاربر در اولین فرصت حذف و دسترسی وی به انجمن ها قطع خواهد شد.

قانون شماره 4 ) در صورت مشاهده هر گونه بی احترامی به كاربران دیگر و مدیران و مسئولان سایت با كاربر مربوطه برخورد خواهد شد و در صورت لزوم دسترسی وی به انجمن ها قطع خواهد شد.
تبصره 1:
هرگونه توهین، کلمات اهانت بار و تحقیر آمیز به اشخاص حقیقی و حقوقی چه به طور مستقیم و چه به طور غیر مستقیم در انجمن های سایت ممنوع می باشد. مراتب توسط مدیران انجمن قابل پیگیری است .

قانون شماره 5 ) مسئولیت تمامی فایلها و یا تصاویر و پستها و ... كه از طریق سایت رد و بدل می شوند بر عهده كاربر فرستنده می باشد و سایت در قبال این گونه مسایل هیچ تعهدی در زمینه سالم بودن آنها ندارد.

قانون شماره 6 ) نوشتن فينگليشی ( فارسی با حروف انگليسی ) در تمامی انجمن ها ممنوع بوده و در بار اول اخطار به کاربر داده خواهد شد و در صورتی که دليل کاربر موجه نباشد، پست مربوطه پاک خواهد شد.
تبصره 1:دوستانی که keyboard فارسی در اختیار ندارند میتوانند از لینک زیر استفاده کنند :

parseek.com - Farsi Keyboard

قانون شماره 7 ) هرگونه بحثی* که موجب انحراف تاپیک ها از مسیر اصلی* خود بشود که به نوعی برخلاف قوانین انجمن باشد در صورت تشخیص مدیران، در صورت لزوم تاپیک و یا بحث های اضافه حذف خواهد شد. بنابراین کاربران موظف هستند از تاپیک های ارسال شده خود مراقبت کنند و از منحرف شدن آن جلوگیری کنند. در صورتی* که کاربری باعث انحراف تاپیک های ارسالی* شما شد میتوانید لینک تاپیک را برای مدیر انجمن ارسال نمائید تا در صورت لزوم با آن کاربر برخورد شود .

تبصره 1: از نوشتن یك سوال و یا یك نامه در انجمنهای مختلف خودداری كنید. انجمن مناسب و مرتبط به نامه خود را انتخاب كنید و فقط در آن انجمن نامه خود را ارسال كنید.



قانون شماره 8 ) از دادن پست تشکر و امثال آن و ارسال تنها یک یا چند شکلک بدون متن خاص به جهت نظم و یکپارچگی انجمن جدا خودداری فرمایید در صورت مشاهده بدون اطلاع قبلی حذف خواهد شد.
تبصره 1: از دادن پستهای یک کلمه ای مانند موافقم ، مخالفم ، بله و خیر خودداری نمایید در صورت مشاهده بدون اطلاع قبلی حذف خواهد شد. (برای تشکر فقط از کلید تشکر در پائین هر پست استفاده نمائید.)

قانون شماره 9 ) ارسال تعداد پست زیاد بدون محتوای خاص در محدوده زمانی کم حتی در چند تاپیک مختلف ممنوع است. دو دفعه به کاربر تذکر داده می شود و دفعه سوم تمامی پست ها پاک خواهد شد.

فانون شماره 10 ) در صورتی که مایل به ارسال مطلبی از یک سایت دیگر می باشید ، حتماً منبع آن را ذکر نمایید. در صورتی که مطلب یا موضوع مذکور نوشته شده توسط شخص خاصی بود ، حتماً نام وی را ذکر نمایید و حتما قانون کپی رايت را رعايت فرمایید.
تبصره 1 : کپی هرگونه فایل یا مطلبی از دیگر سایت های فارسی زبان رئال مادرید، حتی با ذکر منبع ممنوع است.

قانون شماره 11 ) سیستم مدیریتی سایت به صورت تقسیم کار بین گروه های مختلف و اعطای اختیارات کافی و درخواست اجرای بهینه وظایف توسط این گروه هاست.
فعالیت این گروه ها به طور کامل از یکدیگر مستقل بوده و هریک دارای یک مدیر مخصوص به خود می باشد. در نهایت هم نظارت نهایی بر نحوه فعالیت گروه ها و مدیران آنها بر عهده مدیر سایت است.
بدیهی است مسئولیت کامل انجمن بر عهده مدیران انجمن می باشد و تمامی کاربران محترم موظف هستند همکاری های لازم را با مدیران به عمل آورند.
تبصره 1: شرح وظایف و اختیارات هریک از این گروه ها در زمان مقتضی در تاپیکی جداگانه در همین انجمن اعلام خواهد شد.

قانون شماره 12 ) لطفا به صورت مداوم به انجمن اطلاعیه ها و اعلامیه ها مراجعه کنید چرا که ممکن است اطلاعیه مهمی برای کاربران در این قسمت قرار گیرد و یا تغییراتی در قوانین انجمن صورت گیرد.

قانون شماره 13 ) با خواندن این قوانین شما مسئولیت رفتار و ارسالهای خود را در سایت به عهده خواهید گرفت. در صورتی که به قوانین ذکر شده عمل نکنید به صلاح دید مدیران انجمن عضویت شما در سایت لغو خواهد شد. اجرای این قوانین به خواست بسیاری از افراد و به خصوص به لحاظ راحتی تمامی کاربران ملزوم می باشد.
با امید به اینکه با به کارگیری قوانین سایت بتوانیم رضایت شما کاربر گرامی را جلب کنیم و امیدواریم در هنگام استفاده از این انجمن ساعات خوشی داشته باشید.

قانون شماره 14) ساختن چند نام کاربری جرم محسوب می شود و در صورت مشاهده، با کاربران خاطی به شدت برخورد خواهد شد.