loading...
کانون هوادران کرستیانو رونالدو
حامد بازدید : 29 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (1)

كريستيانو مقابل وايادوليد و گالاتاسراي بازي نكرد و در دو بازي بعدي رئال مقابل شاتيوا و كپنهاگ نيز بازي نمي كند اما او يك ستاره حرفه ايست و از تمرين دست نمي كشد .

در حقيقت امروز ، روز استراحت بازيكنان بود و رئالي ها فردا به تمرين بر مي گردند اما ستاره پرتغالي داوطلبانه در والدبباس تمرين كرد تا حرفه اي بودنش را نشان دهد .

حامد بازدید : 37 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)

شمار هواداران كريستيانو رونالدو در توئيتر به 23 مليون رسيد. بازيكن پرتغالي بدين ترتيب ركورد بي نظيري ر در توئيتر ثبت كرد .

در حقيقت در اين شبكه اجتماعي در حال حاضر 23 ميليون نفر در سرتاسر جهان ستاره رئال را دنبال مي كنند .

حامد بازدید : 49 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)

اسكولاري، مربي سابق تيم ملي پرتغال نيز از كريستيانو حمايت كرد :"هر كسي يك چيز مي گويد ، كه كريستيانو اين جور است و آن جور است . اما او نماد تلاش است . هميشه آماده است . هميشه بيشتر مي خواهد و دستاوردي متفاوت مي خواهد . هميشه مي خواهد به چيز متفاوتي برسد . "
وي در ادامه گفت :" مي گويند خانم باز است اما به نظرم حسادت مي كنند . برخي به گلهايش حسادت مي كنند . برخي به خوشتيپي اش . او بازيكن فوتبال است . به تيپ و ظاهرش چه كار داريد ؟ "

حامد بازدید : 45 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)

يك سايت هواداري اسپانيايي به بازيكنان رئال پس از پيروزي مقابل گالاتاسراي نمره داد . 
كاسياس 7 : عملكرد خوبي داشت ، به خصوص روي سوپرواكنشي كه مقابل دروگبا در نيمه دوم داشت .
آربلوا 9 : گل زد ، پاس گل داد . شايد بهترين بازي كل عمرش بود .
په په 6 : روي گل اول جا ماند اما در بقيه صحنه ها موفق بود .
راموس 3 : اشتباهش كودكانه بود . از بازيكني مثل او بيشتر از اين ها توقع مي رود .
مارسلو 6 : بازي خوبي داشت . در دفاع و حمله حضور داشت و پر تلاش بود .
كاسميرو 7 : عملكردش موفق بود و نشان داد كه قابل اعتماد است . برنابئو هم تشويقش كرد .
ايارامندي 6 : هنوز تا ژابي خيلي افصله دارد اما در حال تجربه اندوزي است .
ايسكو 8 : گل زيبايي زد و در حملات در همه جا حاضر بود . عملكرد خوبي داشت .
خسه 7 : تا پيش از تعويضش پر تلاش بود و چندين موقعيت هم داشت .
دي ماريا 8 : گل زد و پاس گل داد . بازيكن پر تلاشي بود و نشان داد كه مصدوميت هم انگزه هايش را كاهش نمي دهد .
بيل6 : در بهترين شبش نبود اما باز هم يك گل خوب زد . دو موقعيت عالي را هدر داد .
ناچو 6 : در ميانه زمين وظايفش را انجام داد و سطح خوبي داشت .

حامد بازدید : 31 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)

تمجيد ها از كريستيانو ادامه دارد . دي استفانو گفت :"مسي بازيكن خوبي است اما در سطح كريستيانو نيست . همه خو هستند اما فاصله ميان تيمهايي است كه در آن هستند . كريستيانو خيلي خوب است. شوتزن است و خوب گل مي زند . مسي هم خوب است اما به سطح كريتسيانو نمي رسد . ريبري پر تلاش است اما فكر نمي كنم اين جايزه را ببرد . كريستيانو بهترين گزينه است ."
وي در مورد شرايط رئال گفت :" خوب بازي مي كنند ،‌ ثبات دارند و عملكردشان را دوست دارم . آنجلوتي آزدي عمل دارد و قابل احترام است . مربي مي خواهد ببرد . اميدوارم به دهمين چمپيونزليگ ببرد . " و در مورد ديگو لوپز و كاسياس گفت :"هر دو خوب بازي مي كنند . "

حامد بازدید : 7 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)

گرت بيل همچنان بزرگي مي كند . در غياب كريستيانو ، او كاشته زن اول تيم بود كه با همين تاكتيك دومين كاشته فصلش را مقابل گالاتاسراي گل كرد . مقابل سويا نيز يك كاشته گل كرده بود . 
بازيكن ولزي با يك كاشته ديدني از سي متري ، گل اول بازي با گالاتاسراي را زد تا به اندازه كاشته هاي امسال كريستيانو يعني دو تا ، كاشته گل كرده باشد . وي در 12 بازي شش گل براي رئال زده كه با توجه به شروع فصل بدش آمار خوبي است .

حامد بازدید : 36 سه شنبه 05 آذر 1392 نظرات (0)

كريم بنزما ، مهاجم رئال در هفته هاي اخير عملكرد سرخوشانه اي در زمين فوتبال داشته و كم كم رضايت ها را جلب كرده است . حالا در ايتاليا شايعه شده كه اين بازيكن هيچ بعيد نيست كه در سال 2014 براي اولين بار پدر شود . 
در حقيقت كريم و نامزد قديمي اش ، چلوئه به زودي بچه دار مي شود . اين بازيكن و نامزد 24 ساله اش مدتي روابطشان با هم بدشده بود اما ممكن است كه در ماه مارس صاح يك فرزند شوند . كريم فعلا اين خبر را تائيد يا تكذيب نكرده است اما اين طور كه شايعه شده ، فرزندش دختر خواهد بود .

حامد بازدید : 44 سه شنبه 05 آذر 1392 نظرات (0)

حتي فرانسوي ها هم مي دانند كه كريستيانو رونالدو بهترين است و هر چقدر ريبري از خودش تعريف كند ، تاثيري ندارد . در حقيقت پس از نظرسجي اكيپ در نظرسنجي سايت فرانسوي فوتبال 365 هم كريستيانو بيشترين راي را آورد . 
در نظرسنجي اين وبسايت ، كريستيانو 62 درصد راي آورد و ريبري 27 آرا را كسب كرد . 5 درصد به مسي راي دادند ، پنج درصد هم به ايبراهيموويچ ، مهاجم پي اس جي .

حامد بازدید : 3 سه شنبه 05 آذر 1392 نظرات (0)

 

 لوئيز سوارز مقابل اورتون يك گل عالي با ضربه كاشته زد . استيون جرارد به تمجيد از او پرداخت و مدعي شد :"‌لوئيز يك ماشين است . بهترين هاي دنياست . بازيكني است كه بعد از بازي به گلهايي كه زده فكر نمي كنيد چرا كه برايتان عادي است . او اشتباهاتي داشته است اما مسلما بهتر مي شود . به نظرم در سطح كريستيانو و مسي است . " 
از سويي مانوئل پلگريني ، مربي سابق رئال اعتقاد دارد كه كريستيانو بهترين است . وي گفت :"‌پس از رونالدو و مسي ، آگوئرو سومين بازيكن برتر دنياست چرا كه با جديت و تفاوت زيادي بازي مي كند . "
مربي شيليايي بدين ترتيب نشان داد كه بر خلاف خيلي از مربيان كه سعي مي كنند شاگرد خودشان را از همه بهتر بدانند ، ترديدي در اين ندارد كه كريستيانو رونالدو يا مسي را بهترين بداند .

حامد بازدید : 6 یکشنبه 03 آذر 1392 نظرات (0)

هر چند كه صعود رئال به مرحله يك هشتم نهايي چمپيونزليگ تقريبا قطعي شده است اما آنجلوتي نمي خواهد بازي چهارشنبه را شوخي بگيرد و به همين علت بدون هيچ استراحتي امروز رئال تمريناتش را از سر مي گيرد . 
پس از گلباران كردن آلمريا ، رئال مادريد امروز تمريناتش را براي بازي با گالاتاسراي آغاز مي كند كه كارلتو اميدوار است كه مارسلو ، واران و دي ماريا هر چه زودتر از مصدوميت هايشان ريكاوري كنند و برگردند .

حامد بازدید : 4 شنبه 02 آذر 1392 نظرات (0)

http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2013/11/23/primera/1385171085_493050_1385171559_noticia_normal.jpg

بنزما مقابل آلمريا دويستمين بازيش را در رئلا خواهد داشت . در چهار فصل و نيم ، 95 گل زده و از اين حيث بيستمين گلزن تاريخ باشگاه است . ميانگينش 0.47 گل در هر بازي است كه 40 درصدش در چمپيونزليگ بوده است ،‌يعني 38 تا . 
95 گلش در حالي به ثمر رسيده كه رائول و سانتيانا در بازي شماره 200 خود فقط 84 گل زده بودند . . هيگوائين در دويستمين بازيش 94 گل زده بود . البته مسلما تا اسطورگان تاريخ رئال فاصله دارد . سانچز در بازي شماره 200 خود ، 143 گل زده بود ، دي استفانو 171 ، پوشكاش 198 و كريتسيانو 201 . رونالدو نازاريو در 180 بازي 104 گل زد و نيستلروي در 96 بازي 64 گل . پاهينيو نيز در 144 بازي 124 گل زد .
بنزما بازيكن محبوب فلورنتينوست كه براي خريدنش به خانه اين بازيكن رفت . او به شدت مورد انتقاد برنابئو بود اما حالا به نظر مي رسد كه شرايطش خوب شده است . پس از تيركي كه در نيوكمپ زد ، كاملا راه افتاده و در چهار بازي اخير چهار گل زده و چهار پاس گل داده است .

حامد بازدید : 5 شنبه 02 آذر 1392 نظرات (0)

http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2013/11/23/primera/1385173667_319002_1385173761_noticia_normal.jpg

كوئنت رائو قراردادش با رئال مادريد را تا ژوئن 2018 تمديد مي كند . روزنامه آس گزارش داد كه رئال در فكر قرارداد او و په په است . در ابتدا باشگاه نمي خواست مدت قرارداد را افزايش دهد و فقط به فكر افزايش دستمزد بود اما در نهايت قرارداد وي براي يك سال بيشتر تمديد مي شود . 
با اين كه هنوز ارقام براي افزايش دستمزد مشخص نشده است اما به نظر م رسد كه دستمزد كوئنت رائو يك پله افزايش مي يابد . در حال حاضر اين بازيكن مصدوم است و تا ژانويه بر نمي گردد .

حامد بازدید : 4 شنبه 02 آذر 1392 نظرات (0)

لوئيز سوارز ، تنها اسپانيايي تاريخ كه توپ طلا را در سال 1960 برد ،‌گفت كه كريتسيانو بايد به توپ طلا را ببرد :"‌ترديدي نيست كه كريستيانو رونالدو بايد توپ طلا را ببرد . سال خوبي داشته است . منظورم فقط به سه گلش مقابل سوئد نيست . "
وي در ادامه گفت :"‌ريبري با بايرن خيلي چيزها برده است اما رونالدو بهتر از او يا ايبرا بوده است . "
ادواردو ، دروازه بان براگا نيز گفت :" ترديدي ندارم كه كريستيانو بهترين بازيكن دنياست . به خاطر كاري كه كرده و مي كند . اين را در هر بازي بيش از گذشته به اثبات مي رساند . "

حامد بازدید : 4 سه شنبه 28 آبان 1392 نظرات (0)

پرتغال فردا شب بازي بسيار حساسي در استكهلم خواهد داشت . كريستيانو مسلما پس از درخشش در دور رفت ،‌در اين بازي نيز ستاره تيم ملي كشورش خواهد بود . حالا اوجوگو به او لقب "بلاي جان سوئد " را داده است . 
اوجوگو اعتقاد دارد كه كريستيانو سه شنبه مي تواند تبديل به كابوس سوئئدي ها شود . پرتغال در استكلهم نياز مبرمي به يك بازي خوب دارد تا راهش را به جام جهاني هموار سازد .

موتينيو :" بي عدالتي است كه كريستيانو به توپ طلا نرسد "
موتينيو ، بازيكن تيم ملي پرتغا نيز گفت :" كريستيانو با درخشش جمعه مقابل سوئد ، قدرتش را نشان داد . او اثبات كرد كه بهترين بازيكن دنياست ، لايق توپ طلاست و بي عدالتي است كه به اين جايزه نرسد . "
وي در ادامه گفت :"‌اميدوارم كه كريستيانو سه شنبه گل بزند و صعودمان در جام جهاني را قطعي كند . "

حامد بازدید : 4 سه شنبه 28 آبان 1392 نظرات (0)

http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2013/11/18/seleccion/1384798297_285693_1384798525_noticia_normal.jpg

تيم ملي اسپانيا با چهار رئالي در ساكر سيتي به مصاف آفريقاي جنوبي مي رود . در حقيقت دل بوسكه براي اين بازي از بهترين تركيبش با حضور چهار رئالي استفاده خوهد كرد .
تركيب احتمالي اسپانيا در اين بازي بدين شرح خواهد بود : كاسياس ، آربلوا ، آلبيول ، راموس ف مونرئال ، ژابي ، بوسكتز ، اينيستا ،‌پدرو ،‌يورنته و ويا .

حامد بازدید : 4 سه شنبه 28 آبان 1392 نظرات (0)

http://estaticos01.marca.com/imagenes/2013/11/17/futbol/equipos/real_madrid/1384704403_extras_noticia_foton_7_0.jpg

ماركو سيمئونه ، فوتباليست قديمي است كه حالا به مربيگري روي آورده است . وي در ليگ سوئيس اخيرا كارش را به عناون مربي در تيم لوزان آغاز كرده است . 
وي در مورد آنجلوتي گفت :" ساچي و كاپلو هم از مربيانش بوده اند اما به نظر من به دومي شمبيه تر است . او خيلي گروه بندي ها را دوست دارد . بازيكنان زيادي كه زير نظرش كار كرده اند از آنجلوتي تعريف مي كنند . آنها مي گويند كه كارلو بهترين مربي دنياست چرا كه به خوبي با رختكنش ارتباط برقرار مي كند . "
وي در ادامه گفت :" مربيگري در رئال از يك جهت آسان است و از يك جهت خير . آسان است چرا كه بازيكناني همچون كريستيانو را داري كه حتي اگر سيستم تيم جواب ندهد ، چنين بازيكناني مي توانند بازيها را حل كنند . اما به اين خاطر مشكل است كه سخت است بتواني گروه را كنترل كني و بايد بداني كه اختلافات رختكني مثل رئال مادريد را در بر بگيري . "
سيمئونه در ادامه در مورد مقايسه مربي فعلي و مربي پيشين رئال گفت :"‌آنجلوتي موفق تر از مورينيو خواهد بود . مورينيو مربي ايست كه شخصيتي دارد كه دوستش دارم اما وقتي با جنجال رفت ، پل هاي پشت سرش را خراب كرد . وقتي با مطبوعات ،‌يك بازيكن ، مدير و گروه مشكل داشته باشي ، شرايط بدتر مي شود . اما آنجلوتي هميشه اين جنجال ها را حل مي كند . "
وي در مورد بحث توپ طلا نيز گفت :" ريبري مي تواند بخشي از چهار ، پنج كانديدا باشد چرا كه دستاوردهاي خوبي داشته باشد . اما مسي يا كريستيانو را ترجيح مي دهم . "

حامد بازدید : 6 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (0)

foton

رونالدو و بازیکن شماره 2 سوئد به نام لوستیگ باهم سرشاخ شدند و رونالدو با سرش ضربه آرامی به ابروی لوستیگ زد.

 

در جریان بازی پرتغال - سوئد در دور رفت مرحله پلی آف جام جهانی و دردقیقه 74 مسابقه بود که خیلی از بازیکنان سوئد معتقد بودند که رونالدو رفتار خیلی زشتی داشته. ماجرا از اینجا شروع شد که رونالدو و بازیکن شماره 2 سوئد به نام لوستیگ باهم سرشاخ شدند و رونالدو با سرش ضربه آرامی به ابروی لوستیگ زد. بازیکن سوئدی با دست صورتش را گرفت وقصد داشت وانمود کند که ضربه محکمی به صورتش وارد شده و درهمان لحظات بود که رونالدو با قراردادن دستش برروی صورتش و کج کردن دهانش ادای لوستیگ را تقلید کرد

 

برای تماشای ویدئوی کوتاهی از این صحنه اینجا کلیک کنید

حامد بازدید : 4 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (0)

مصدوميت خديرا باعث شده كه شايعات پيرامون خط هافبك رئال قوت بگيرد و حالا دوباره نام نمانيا ماتيچ ،‌هافبك بنفيكا پيرامون رئال مادريد مطرح شده است . 
مطبوعات پرتغال ادعا مي كنند كه رئال در فصل نقل و انتقالات زمستاني به دنبال اين بازيكن مي آيد و ممكن است كه كوئنت رائو وارد معامله شود و رئال در ازاي اين معامله 50 درصد ، حق انتقال گاراي را ببخشد . رقم فسخ قرارداد ماتيچ 50 ميليون يوروست كه باشگاه هاي مثل ناپولي ، چلسي و يونايتد هم شرايطش را دنبال مي كنند .

حامد بازدید : 8 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (0)

آنجلوتي در مصاحبه با ديلي استار در مورد ماجراي جداي اوزيل از رئال گفت :"‌احساس راحتي نمي كرد . مي دانستم با باشگاه ديگري صحبت كرده است چرا كه مي خواست برود . مسعود مي دانست كه رقابت خيلي بالاست و نمي تواند در همه بازيها شركت كند ، به همين خاطر گفت كه "‌من مي روم . " اما دي ماريا را حفظ كردم تا در تيم تعادل ايجاد شود . "
وي در مورد بحث توپ طلا گفت :" كريستيانو خيلي آرام است . از نظر من بهترين بازيكن حال حاضر دنياست . بهترين گلزن لاليگا و چمپيونزليگ است و از نظر كيفيت فني بهترين است . "
آنجلوتي در مورد گرت بيل گفت :"‌مي تواند راه كريستيانو رونالدو را ادامه بدهد . بسياري از بازيكنان در اولين بازيهايشان در رئال مشكل داشتند . برنابئو زماني زيدان را هم هو مي كرد . "

حامد بازدید : 3 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (0)

اميليو بوتراگوئنو ،‌بازيكن اسبق رئال در مورد دوره بازيگري خود در رئال گفت :"‌جاي جام باشگاه هاي اروپا برايمان خالي بود . به آن نرسيديم چرا ك هبدشانس بوديم . پي اس وي و بايرن دو بار ما را در نيمه نهايي شكست دادند ،‌آن هم در حالي كه تيم برتر بوديم . اما به دو جام يوفا رسيديم و شبهاي جادويي برنابئو با بازگشت هايي بي نظير را كسب كرديم و پنج قهرماني پياپي در لاليگا كسب كرديم . "
وي در ادامه گفت :" ما باعث شديم كه واژه اي مثل شبهاي جادويي برنابئو ايجاد شود . ما توانستيم كاري كنيم كه دوره گذار از پيري و آمانسيو به كاماچو ، سانتيانا ، خوانيتو و اشتيليكه به درستي انجام شود . به خوبي ارزشهاي باشگاه را نگاهباني مي كرديم . "
بوترا در مورد اولين بازيش براي رئال در مقابل كاديز گفت :" 2-0 باخته بوديم .سانچيز مصدوم شد . دي استفانو گفت كه گرم كنم . وارد زمين شدم و در دقيقه 60 گل زدم . سپس يك شوت به تيرك زدم . گايگو در دقيقه 87 نتيجه را 2-2 كرد و در دقيقه 89 گل سوم را زديم . "

حامد بازدید : 6 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (0)

كريستيانو رونالدو ، ستاره رئال ، سوپرمن سفيدها در لاليگاست . در حال حاضر بازيكن پرتغالي يكي از يازده بازيكن لي گاسپانياست كه امسال در همه دقايق ممكن در همه تورنمنت ها بازي كرده است.
ده نفر ديگر را ترويو ، گامز ، ايرائولا ، خوانفران ، برونو ، روئدا ، ماريو ، موساچيو ، گورپگي و تراشوراس تشكيل مي دهند . ويارئال در اين ليست سه نماينده دارد و اتلتيك دو تا . اما تفاوت كريستيانو با بقيه اين است كه او حتي در چمپيونزليگ هم در همه دقايق ممكن حضور داشته است .

حامد بازدید : 3 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (0)

 

آس
http://img.kiosko.net/2013/11/18/es/as.200.jpg
خاطرات آفريقا
تشويق شديد لاروخا در ژوهانسبورگ
ژابي شنبه مقابل المريا بازي مي كند
فقط دچار يك مصدوميت جزئي است
اولتراسور ، دچار جنگ قدرت
اختلاف دوساله قديمي ها و جديدها

ماركا
http://img.kiosko.net/2013/11/18/es/marca.200.jpg
آلونسو زير نظر
تمديد ژابي ، هدف اصلي باشگاه
ريكاوري و تاثيرش روي بازي خوب تيم ، كليدها بودند
باشگاه مطمئن است كه در بازار نقل و انتقالات هيچ كس مثل او نيست
اين بازيكن قرارداد دو ساله و افزايش دستمزد مي خواهد
پدرو :"‌كاري كه بلاتر در مورد كريستيانو كرد را دوست نداشتم "

حامد بازدید : 2 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (0)

http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2013/11/18/primera/1384769979_220098_1384770152_noticia_normal.jpg

سامي خديرا ، بازيكن تيم ملي آلمان و رئال مادريد در مصاحبه با SWR در مورد جراحيش گفت كه "‌همه چيز خوب پيش رفت " و "حالا بايد صبور بود "
هافبك 26 ساله شنبه در هسينگ پارك در آگسبورگ جراحي كرد و بايد تا شش ماه ديگر از ميادين دور باشد اما الماني ها اميدوارند به جام جهاني برسد .

حامد بازدید : 4 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (1)

http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2013/11/17/primera/1384688122_034068_1384688691_noticia_normal.jpg

ژاوي هرناندز در مورد بحث توپ طلا گفت :"‌اگر بخواهيم بهترين بازيكن جهان را انتخاب كنيم ، بي ترديد آن مسي است اما اگر بخواهيم در مورد بهترين بازيكن 2013 انتخاب كنيم ، بحث وجود دارد . "
وي افزود :"‌مسلما در زمان راي گيري بردن چهار توپ طلاي پياپي مي تواند اثر منفي باشد . من هميشه توپ طلا را به مسي مي دهم چرا كه خيلي تفاوت ايجاد مي كند اما ريبري و كريستيانو هم از نظر آمار در سطح بي نظيري هستند . ريبري گلهاي زيادي زده و كريستيانو آمار بي نظيري دارد . اگر قرار بود راي بدهم ، به ترتريب به مسي ، ريبري و كريستيانو راي مي دادم . البته روبن هم شايسته است . "

حامد بازدید : 4 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (0)

کريستيانو رونالدو، سوپراستار تيم فوتبال رئال مادريد که فصل جاري رقابت‌هاي لاليگا را خيلي خوب شروع کرده است در کنار ليونل مسي آرژانتيني و فرانک ريبري فرانسوي يکي از گزينه‌هاي اصلي کسب عنوان بهترين بازيکن سال فيفا به شمار مي‌رود.

به نقل از تسنيم،کارلو آنچلوتي، سرمربي کهکشاني‌ها در گفت‌وگو با راديو «Radio Deejay» ايتاليا در حمايت از ستاره پرتغالي تيمش گفت: کريستيانو کارهاي خارق‌العاده‌اي انجام مي‌دهد. اينکه آيا او مستحق کسب عنوان بهترين بازيکن سال فيفا است، بايد بگويم قطعاً همينطور است. انتظار دارم امسال کريس صاحب اين عنوان شود. او بازيکني فوق‌العاده حرفه‌اي است که به تمامي جزئيات بازي‌اش توجه دارد. اگر بازيکنان ديگر مي‌خواهند قهرماني بزرگ باشند بايد از کريستيانو رونالدو الگوبرداري کنند.

سرمربي ايتاليايي مادريدي‌ها در خصوص رافائل واران، مدافع 20 ساله تيمش گفت: واران بازيکني فوق‌العاده مستعد است. شايد رافائل مقابل يوونتوس مرتکب چند اشتباه شد ولي بايد بگويم که او بازيکن بزرگي است. رافائل با توجه به مصدوميت زانويي که داشته 4 الي 5 ماه از ميادين دور بوده است ولي به نظرم او تمامي کيفيت‌هاي لازم براي تبديل شدن به مدافعي فوق‌العاده را دارد.

سرمربي 54 ساله رئال همچنين در مورد شايعه پيوستن آندره‌آ پيرلو به جمع سفيدپوشان مادريد اظهار داشت: با وجود اينکه پيرلو يکي از بهترين بازيکن دنيا است ولي شايعه پيوستن او به رئال را تکذيب مي‌کنم.

حامد بازدید : 2 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (0)

http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2013/11/17/primera/1384694626_389764_1384694814_noticia_normal.jpg

شنبه آينده رئال مادريد بايد به استاديوم مديترانه برود تا ميهمان آلمريا باشد . حالا خبر مي رسد كه اين تيم قيمت بليط ها را بين 150 تا 190 يورو تعيين كرده است كه رقم خيلي بلاايي است . 
بازي با رئال فرصتي است كه باشگاه ها درآمد زايي كنند . بارسا براي بازي با رئال قيمت بليط ها را بين 99 تا 359 يورو تعيين كرده بود . الچه بين 110 تا 180 يورو و گرانادا بين 100 تا 180 يورو . فقط ويارئال با 40 تا 120 و لوانته و رايو با 40 تا 70 يورو مراعات هوادارانشان را كرده بودند .

حامد بازدید : 4 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (0)

http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2013/11/17/primera/1384726083_115405_1384726601_noticia_normal.jpg

كريس كولمن ، مربي تيم ملي ولز تائيد كرد كه گرت بيل ، ستاره تيم ملي اين كشور از اين پس فقط در بازيهاي مهم حاضر مي شود و ديگر در بازيهاي دوستانه حضور نمي يابد . در حقيقت پس از تكل هاي وحشيانه فنلاندي ها روي اين بازيكن ،‌كولمن اعلام كرد كه تيم مل يولز با رئال به توافق رسيده كه گرت ديگر در بازيهاي دوستانه حاضر نشود . كولمن گفت :"‌بيل در بازيهاي زيادي در رئال حاضر مي شود و اين را مي دانيم . مسلما بايد در دراز مدت به او توجه داشت . "

حامد بازدید : 6 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (0)

http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2013/11/17/mundial/1384698466_290602_1384698570_noticia_normal.jpg

پرتغال براي دفاع از نتيجه 1-0 خود به سوئد سفر كرد . په په ، كريستيانو و كوئنت رائو ،‌سه رئالي در تمرين اخير بدون مشكل تمرين كردند ، آن هم در حالي كه در تمرينات اخير به علت ريكاوري حضور پيدا نكرده بودند . 

تيم ملي پرتغال امروز راهي استكهلم شد و فردا نيز در فرندز آرنا ، محل برگزاري بازي تمرين مي كند .

حامد بازدید : 2 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (0)

http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2013/11/17/mundial/1384725142_586518_1384725763_noticia_normal.jpg

سوئدي ها اين روزها مي خواهند با جنگ رواني مانع از درخشش كريستيانو در استكهلم در بازي سه شنبه شوند . در حقيقت پس از حضور پرتغال در هتل شرايتون ،‌ده ها هوادار از اين تيم استقبال كردند و حتي دو تن از آنها پيراهن رئال را داشتند . اما دسته اس با شعارهاي منفي عليه كريستيانو آماده شدند و حتي چند نفر از آنها ملودي يك برنامه بچگانه سوئدي را تكرار مي كردند . 
كريستيانو در استكهلم شرايط آساني ندارد . مطبوعات سوئد نيز با كلماتي همچون " بي ريخت " و "بد اخلاف "‌به سراغ ستاره پرتغالي آمده اند و مي خواهند او را تحت فشار قرار بدهند .

درباره ما
Profile Pic
سلام به سایت من خوش آمدید امیدوارم ازسایتم بهره ی کافی را ببرید نوشته شده توسط حامد با تشکر لطفا نظر دهید!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا رئال قهرمان چند لیگ ها میشود
    آمار سایت
  • کل مطالب : 92
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 50
  • بازدید سال : 171
  • بازدید کلی : 1,955