loading...
کانون هوادران کرستیانو رونالدو
حامد بازدید : 7 سه شنبه 21 آبان 1392 نظرات (0)

اقامتگاه آكادمي رئال براي روز شكرگزاري يعني پس از عيد سال نو ، آماده خواهد شد . در حقيقت اقامتگاه جوانان رئال براي سال 2014 ميلادي كاملا آماده خواهد بود . 
مراحل ساخت و ساز كاملا پيشرفته است و به زودي بازيكنان اكادمي ، خوابگاه خاص خودشان را در والدبباس خواهند دات . بدين ترتيب ديگر نياز نيست كه محصولات آكادمي هر روز صبح 40 كيلومتر را از اقامتگاهشان در ويافرانكا كاستيو سپري كنند تا به والدبباس مي آيند .
بدين ترتيب بازيكنان جوان آكادمي نزديك به اعضاي تيم اصلي خواهند شد و مي توانستند در كنارشان باشند . اقامتگاه ياران تيم اصلي از تابستان افتتاح شده بود .

حامد بازدید : 4 سه شنبه 21 آبان 1392 نظرات (0)

http://futbol.as.com/futbol/imagenes/2013/11/12/primera/1384259116_448708_1384259178_noticia_grande.jpg

پرتغال جوياي شرايط كريستيانو و مصدوميتش است . بازيكن رئال اين روزها در سالن بدنسازي در كنار په په تمرين مي كند هر چند كه بي ترديد به بازي با سوئد مي رسد . 
البته نكته مهم براي بنتو ، دويدن كوئنت رائو در تمرين امروز بود كه با بقيه هم تيمي هايش به دويدن پرداخت .

حامد بازدید : 25 سه شنبه 21 آبان 1392 نظرات (0)

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/b/b6/Rey619.jpg/770px-Rey619.jpg

ري ميستريو ،‌كشتي كج كار معروف ،‌اين روزها از مصدوميتش ريكاوري كرده است و حالا در مصاحبه با ماركا در مورد مسائل فوتبالي نيز صحبت هاي كوتاهي داشت . 
وي كه چند سال پيش به برنابئو آمده بود ، گفت :" اگر من فوتباليست بودم ، كريستيانو و مسي را با حركت 619 معروفم ناك اوت مي كردم ! اين بهترين و محكم ترين حركتي است كه من بلدم . اگر دروازه بان بودم و كريستيانو و مسي به سمتم مي آمدند ، سريعا 619 را اجرا مي كردم تا گل نخورم !"

حامد بازدید : 2 سه شنبه 21 آبان 1392 نظرات (0)

پروژه بازسازي برنابئو هنوز در دست بررسي است . حالا بنا به گزارش باشگاه ، باشگاه مذاكراتي با كمپاني مشاوره اي باورس داشته است تا جزئيات چهار پروژه پيشنهادي برنابئو را مورد بررسي قرار دهد . 
بازسازي استاديوم ، هزينه اي بين 250 تا 300 ميليون يورو خواهد داشت . باوريس قرار است كه بهترين پروژه را انتخاب كند . پروژه اي كه هم از نظر مالي بهترين باشد و هم بتواند گنجايش استاديوم را افزايش دهد .
در انتظار مشخص شدن نتيجه گزارشات توسط شركت آمريكايي ، فلورنتينو حرف آخر را خواهد زد . مدير رئال همچنان در جستجوي اسپانسر براي نام استاديوم است . پرز با آئودي ، مايكروسافت و هواپيمايي امارات صحبت كرده است اما هنوز نتيجه مشخص نيست .

حامد بازدید : 4 سه شنبه 21 آبان 1392 نظرات (0)

كارلو آنجلوتي اين روزها فقط هشت بازيكن را براي تمرين در اختيار خواهد داشت . 15 تن از بازيكتانش راهي بازيهاي ملي شده اند و مربي ايتاليايي فقط دو دروازه بان يعني ديگو لوپز و خسوس به علاوه مارسلو ، ناچو ، ايارامندي ، ايسكو ، كاسميرو و خسه را در اختيار خوهد داشت . تازه مارسلو و خسه هم مصدوم هستند كه اگر نبودند ، راهي بازيهاي ملي مي شدند . 
تمرينات از فردا آغاز مي شود و مربي ايتاليايي در نظر دارد كه از تيمهاي آكادمي براي پر كردن تمريناتش استفاده كند . براي كارلو مسلما سرنوشت شش بازيكني كه براي پلي اف بازي مي كنند خيلي مهم ست . مربي ايتاليايي البته نگران است كه بازيكنانش در بازيهاي ملي مصدوم نشوند .
يكي از مصدومان بازيهاي ملي كوئنت رائوست . در حقيقت اين بازيكن در وايكاس مصدوم شد اما تيم ملي و بنتو او را فرا خواند و به همين خاطر راهي بازيهاي ملي شده است و در تمرينات تيم ملي پرتغال به ريكاوري ادامه مي دهد . كريستيانو و په په نيز اين روزها عليرغم مصدوميت با پرتغال تمرين مي كنند .

حامد بازدید : 32 سه شنبه 21 آبان 1392 نظرات (0)

به استثناي خسوس فرناندز كه هنوز يك دقيقه هم بازي نكرده است ، آنجلوتي از همه بازيكنان ديگرش استفاده كرده است اما دو تن خيلي كمتر از بقيه بازي كرده اند :‌كاسميرو و خسه رودريگز . 
در حقيقت اين دو بازيكن تنها بازيكناني هستند كه امسال بيش از صد دقيقه بازي نكرده اند . بازيكن برزيلي 81 دقيقه بازي كرده و بازيكن قناريايي فقط 60 دقيقه .

حامد بازدید : 4 سه شنبه 21 آبان 1392 نظرات (0)

ژابي آلونسو در حال حاضر مادريديسموها را شيفته خود كرده است . قرارداد بازيكن باسكي در پايان فصل به اتمام مي رسد و باشگاه سخت در تلاش است تا اين بازيكن كه بازگشتش به تركيب اميدها را افزايش داده ، حفظ كند . 
حالا بورخا مازارو در برنامه پونتو پلوتا از مكالمه بازيكن باسكي با يك دوست انگليسيش پرده برداشت . در حقيقت مربي بدنساز يونايتد در زمان سفر تيم انگليسي به آنوئتا براي بازي چمپيونزليگ ، با ژابي صحبت كرده است .
به گفته اين منبع ، ژابي به بدنساز يونايتد گفته است :"‌فكر نمي كنم از رئال جدا شوم . هنوز مطمئن نيستم كه چه مي شود اما فكر مي كنم كه ماندني باشم . " اين در حاليست كه اين برنامه گزارش داد كه ژابي نسبت به هفته هاي اخير نظرش عوض شده چرا كه محبت و اعتماد هواداران و كادر فني را حس مي كند .

حامد بازدید : 40 سه شنبه 21 آبان 1392 نظرات (0)

 

بدون عکس

مورينيو هميشه طوري از خودش تعريف مي كرد كه انگار دنيا كسي بهتر و بالاتر از او را به خود نخواهد ديد اما حقيقت اين است كه رئال مادريد آنجلوتي يك برتريكامل نسبت به فصل آخر مربي پرتغالي داشته است . مورينيو در سومين و آخرين فصلش در رئال ، لاليگا را در چنين مقطعي از دست داده بود . رئال در سيزده هفته ، فاصله اش با بارسا به 11 و با اتلتيكو به 8 رسيده بود .در حقيقت رئال آنجلوتي تا كنون پنج امتياز بيشتر از رئال مادريد مورينيو گرفته است . در چمپيونزليگ نيز تا هفته چهارم ، رئال با شكست در وستفالن در رده دوم گروه قرار گرفته بود و به همين خاطر در چمپيونزليگ قرعه سختي مثل منچستر يونايتد نصيبش شد . اين در حاليست كه آنجلوتي اين روزها در بهترين روزهايش در رئال بسر مي برد . با توجه به شروعي جديد ، طبيعي بود كه در هفته هاي آغازين امتيازات از دست بروند اما حالا رئال پنج امتياز در لاليگا بيش از تيم پارسال مورينيو دارد و از سويي در چمپيونزليگ نيز در دو بازي آينده فقط به يك امتياز نياز دارد تا صدرنشيني خود در گروع را قطعي كند .

حامد بازدید : 31 سه شنبه 21 آبان 1392 نظرات (0)

http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2013/11/12/primera/1384218893_082590_1384218934_noticia_normal.jpg

اگر از تيم اصلي رئال مادريد ، 15 بازيكن به تيمهاي مليشان در اين هفته رسيده اند ، محصولات آكادمي نيز بايد در بازيهاي ملي شركت كنند . در حقيقت شش محصول آكادمي رئال بايد در بازيهاي ملي حاصل باشند . 
پاچكو ، دروازه بان كاستيا بايد از پيراهن تيم زير 21 سال اسپانيا در دو بازي با بوسني و آلباني دفاع كند . روتزي ، مهاجم كاستيا نيز بايد به تيم ملي كشورش برود تا در دو بازي راهيابي به يورو 2015 مقابل ايرلند شمالي و صربستان حضور يابد .
عمر ماسكاري نيز با دعوت تيم ملي گينه مواجه شده بود اما اين هافبك اين پيشنهاد را رد كرد و گفت كه خود را بيشتر اسپانيايي مي داند تا گينه اي . در حقيقت عمر هر چند والديني گينه اي دارد اما در تنه ريف متولد شده است .
از سويي الكس كرانينكس ، دروازه بان تيم جوانان رئال نيز بايد در بازي دوستانه تيم زير 19 سال بلژيك مقابل ايتاليا حضور يابد . دوريان بابونسكي از تيم جوانان ببي رئال نيز بايد دو بازي راهيابي به يورو را با تيم زير 21 سال مقدونيه در مقابل اذربايجان و نروژ داشته باشد . بورخا مايورال و آلوارو فيدالگو از تيم نوجوانان رئال نيز بايد اين هفته با تيم زير 17 سال اسپانيا براي دو بازي دوستانه مقابل آلمان شركت كنند . البته ملي پوشان ديگري هم هستند كه اين هفته تيمهاي مليشان بازي ندارند . مثل بناونته از پرو و ماريانو از دومينيكن .

حامد بازدید : 4 سه شنبه 21 آبان 1392 نظرات (0)

http://img.kiosko.net/2013/11/12/es/marca.200.jpg
لياقتش را داري
دلايل رسيدن كريستيانو به توپ طلا مشخص تر مي شود
هيچ بازيكني روند و آمار او را در سال 2013 نداشته است
اين جايزه به افراد مي رسد و نه تيمها
ريبري به خاطر جامهايش در بنگاه هاي شرط بندي شانس بيشتري دارد

آس
http://img.kiosko.net/2013/11/12/es/as.200.jpg
دو ماه بدون مسي
اين تابستان 122333 كيلومتر به خاطر مسائل شخصي در سفر بود و پيش فصل بارسا را پيچانده بود
انگليسي ها توپ طلا را به كريستيانو مي دهند
نظرسنجي اسكاي : 84 درصد آرا براي بازيكن پرتغالي و 8 درصد براي مسي

تعداد صفحات : 10

درباره ما
Profile Pic
سلام به سایت من خوش آمدید امیدوارم ازسایتم بهره ی کافی را ببرید نوشته شده توسط حامد با تشکر لطفا نظر دهید!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا رئال قهرمان چند لیگ ها میشود
    آمار سایت
  • کل مطالب : 92
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 48
  • بازدید سال : 169
  • بازدید کلی : 1,953