loading...
کانون هوادران کرستیانو رونالدو
حامد بازدید : 25 سه شنبه 21 آبان 1392 نظرات (0)

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/b/b6/Rey619.jpg/770px-Rey619.jpg

ري ميستريو ،‌كشتي كج كار معروف ،‌اين روزها از مصدوميتش ريكاوري كرده است و حالا در مصاحبه با ماركا در مورد مسائل فوتبالي نيز صحبت هاي كوتاهي داشت . 
وي كه چند سال پيش به برنابئو آمده بود ، گفت :" اگر من فوتباليست بودم ، كريستيانو و مسي را با حركت 619 معروفم ناك اوت مي كردم ! اين بهترين و محكم ترين حركتي است كه من بلدم . اگر دروازه بان بودم و كريستيانو و مسي به سمتم مي آمدند ، سريعا 619 را اجرا مي كردم تا گل نخورم !"

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام به سایت من خوش آمدید امیدوارم ازسایتم بهره ی کافی را ببرید نوشته شده توسط حامد با تشکر لطفا نظر دهید!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا رئال قهرمان چند لیگ ها میشود
    آمار سایت
  • کل مطالب : 92
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 64
  • بازدید ماه : 117
  • بازدید سال : 238
  • بازدید کلی : 2,022